6 februari 2014

Hejsan! Var ledig igår så var ute med tjejerna på kvällen. Åh vad kul vi hade! Just nu håller jag på att packa för imorgon går tåget mot Göteborg. Imorgon kväll ska vi på musikal och resten av helgen lär vi ägna åt shopping. Ska bli kul att komma iväg lite.
 
Som ni ser har jag bytt design här på bloggen också, tyckte det var på tiden. Är inte helt nöjd än, kommer nog byta ut headern sen men det får vara såhär så länge. Hoppas det blir och att allt funkar nu. Vi hörs ♥
 
 
Bilder från we heart it
Allmänt, Inspiration | |
#1 - - AmandaB:

SV; åh vad ska du göra i Göteborg? :D

MVH AmandaB

#2 - - Fanny:

Härlig inspo :)

#3 - - AmandaB:

SV; åh de låter kul :) jag ska t stallet och rida o va med mina kompisar!
Hur gammal är du föresten?

MVH AmandaB

#4 - - malin:

såå fint!! :)

-jaa absolut! :)

#5 - - Johanna:

Designen blev superfin!

#6 - - AmandaB:

SV; Okej :D allt bra?

MVH AmandaB

#7 - - elin stridh:

lycka till :D

härliga pics!

#8 - - MATILDA:

Så fint!

#9 - - malin:


-tack, vad glad jag blir! :D

#10 - - Johanna - A dream as a model ♥:

älskar klackarna där :)

Upp