Hallonfrukost

Är inne i någon hallonfas just, och pannkakor också för den delen. Känns som att hälften av mina inlägg handlar om pannkakor, haha. Men vem gillar inte pannkakor? Idag fick det bli hallonpannkakor och ett glas hallonmjölk till frukost. För att göra hallon mjölken mixar ni bara lite hallon och mjölk, och receptet på pannkakorna hittar ni här. Följde det dock inte helt och hållet, tog i ganska mycket hallon och sen tog jag i lite vanligt vetemjöl och lite bakpulver också för jag ville ha dom lite tjockare. Men dom blev goda i alla fall. Får se vad det blir nästa gång.
 
Mat och annat gott | |
#1 - - VERONICA:

Åh vad mumisgt, härliga bilder! :) Kram

#2 - - JENNYH - Mammablogg:

Men vad gott =)

#3 - - Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Mumsigt, och hallon är gott så jag förstår dig hihi

#4 - - Josefine Andersson:

ÅH, MUUUMS

sv: Och det är precis vad det är! Heeeeelt jäkla underbart :D
KRAM

#5 - - Lina:

Du har verkligen en jättfin blogg! Ska helt klart börja kolla in här dagligen :D

#6 - - linda:

gott

#7 - - MATILDA:

gott!

#8 - - AmandaB:

Allt bra? :D

MVH amandaB

#9 - - Fotograf Annie:

Mumsigt med hallon :)

#10 - - Sanna Suomela:

SÅ GOTT :O!

#11 - - Josefine:

såg ju väldigt gott ut! :)

#12 - - elin stridh:

åh så gott :D

#13 - - elin stridh:

ÅH TACK :D gör du bloglovinbyte? :)

#14 - - Evelina:

Gott gott!

#15 - - elin stridh:

följde redan dig ,följer du mig?

#16 - - Julia - FitnessbyJulia.:

Ser så gott ut! :D

Hoppas du får en bra kväll! :) Kram /FitnessbyJulia.

#17 - - ida foto. ♛:

åh mums!

#18 - - AmandaB:

SV; det är toppen med mig :D gjort idag?

MVH AmandaB

#19 - - milina.blogg.se:

åh gott :)

#20 - - AmandaB:

SV; jag har varit i skolan och stallet :D planer för resten av veckan?

MVH AmandaB

#21 - - elin stridh:

härligt :D

#22 - - AmandaB:

SV; jag ska till skolan & stallet :D något kul som händer i helgen?

MVH AmandaB

#23 - - Linda:

gott

#24 - - isabelle - hälsa & träning:

Såg inte helt fel ut! :D
Hallon är bäst, jag är helt besatt haha! Lätt det godaste som finns ;)

Fin blogg du har förresten!

Kram

#25 - - ida:

Hallon är det godaste bäret ever! Mer hallon åt folket ;)

#26 - - Emma:

Fina bilder du tar! Vilken kamera har du? =)

#27 - - Anonym:

Sv; nej inte jag heller :) ser underbart ut! Är du bra på att laga mat?

MVH AmandaB

#28 - - Michelle:

Blir verkligen hungrig av bilderna :P

#29 - - Ida:

wow det ser ju underbart ut!

#30 - - Linda:

kan du inte dela med dig lite ;)

#31 - - AmandaB:

SV; okej :D Hur gammal är du?

MVH AmandaB

#32 - - F R I D A - M A R I A:

Åh- men vad gott!

#33 - - emma:

Jaha, själv har jag en olympus E-450:)

#34 - - SOPHIEHELENA:

Tack, detsamma :)

#35 - - AmandaB:

SV; okej :D allt bra?

MVH AmandaB

#36 - - Othilia Li:

Då såg himmla gott ut!

#37 - - AmandaB:

SV; de är toppen med mig :D haft en bra lördag?

MVH AmandaB

#38 - - AmandaB:

SV; den har varit bra :D vad har du gjort?

MVH AmandaB

#39 - - AmandaB:

SV; Okej :D allt bra?

MVH AmandaB

#40 - - frida christina:

Alltså du har så himla vackra bilder! Vart redigerar du dem? Kram <3

Upp