25 juli 2014

Det där med att blogga, jag har verkligen kommit ifrån det. Jag tänker nästan varje dag att idag ska jag göra ett inlägg men sen blir det varje dag att jag skjuter upp det till nästa dag och så blir det aldrig av. Men aja, det är sommar då ska man inte sitta inne vid datorn!
 
Sitter hur som helst i bilen påväg hem till mina kusiner på kalas. Annars har jag haft fullt upp. Har varit på Öland, bott hos Josse ett par dagar och varit på Östersjöfestivelen, åkt båt, solat, badat, grillat ätit glass och allt vad sommaren hör till. Och juste, fick hem par skor som jag beställde för nån vecka sen också. Dom är så fina! Men visar dom senare. Så har jag ett inlägg till att fixa i alla fall. Stay tuned! Och ja... jag har redan tröttnat på att vara ljushårig. Trivs mycket bättre i mörkt hår.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Ida - foto & häst:

men åh så fin du är!!
sv; tack snälla ❤

#2 - - hjjonsson.blogg.se:

Så fin!

#3 - - Beatrice Lind:

MEN ÅH, du är så himla himla sööt! : )

#4 - - linda:

jätte vackra bilder

#5 - - Matilda Blomqvist:

oj så vacker du är! :)

#6 - - Linda:

så vacker!

#7 - - AmandaB:

SV; okej! :D haft en bra helg?

MVH AmandaB

#8 - - AmandaB:

SV; jo den var bra :D planer för veckan?

MVH AmandaB

#9 - - nicolinda.blogg.se:

Du är hur fin som helst i mörkt hår! :) Angående bloggandet så kände jag exakt samma sak i somras. Man har så mycket att göra hela tiden att bloggen inte blir så viktig.. Skönt att gå undan lite :)

Upp