29 mars 2014

 
Så skönt att det äntligen är helg! Och att det är så fint väder! Tog min tiden att gå en runda innan. Jag blir så glad när solen tittar fram, man får liksom mer energi till allting då. Just nu sitter jag och lyssnar på skön musik och jobbar på mitt grafprojekt som ska bli en sagobok med fotografiska bilder som jag tog under mitt fotoprojekt. Hoppas det blir bra i alla fall. Ha en fortsatt trevlig helg! ♥
Allmänt, Mat och annat gott | |
#1 - - Denise:

Älskar att solen är framme, så underbart att ut och gå då :D

#2 - - AmandaB:

sv; okej hur läge har du varit intresserad av att måla naglar osv, framtida yrke? :D

MVH AMandaB

#3 - - AmandaB:

SV; okej :D men brukar du göra på dina kompisar osv?

MVH AmandaB

#4 - - AmandaB:

SV; okej vilken talang du är :D görs just nu?

MVH AMandaB

#5 - - MATILDA:

så gott :D

#6 - - Silje:

Vilken ljus och fräsch bild :)

#7 - - AmandaB:

SV; okej mysigt :D allt bra?

MVH AmandaB

#8 - - Linnea:

Åh det låter som en jättefin ide, sagobok med foton!

#9 - - AmandaB:

SV; de är bra med mig också :) har du några tips på goda smaker på smoothie?

MVH AmandaB

Upp