This kind of day

 
I förra inlägget hade jag lagt upp en bikinibild, det märks att det var ett tag sen jag uppdaterade här haha. Nu är det ju snart jul och allt. Ligger hemma med feber och förkylning nu i alla fall, det är väl också något som hör till denna årstiden. Så det är en sån dag man bara vill ligga under täcket med en kopp varm choklad och kolla på film.
 
Har dock märkt att jag lätt blir rastlös dom dagarna jag är hemma. Så jag tänkte, varför inte försöka ge mig på det här med bloggen. Igen. Vet inte hur många gånger jag har försökt haha. Men vi får se hur mycket det blir helt enkelt. Kommer bara uppdatera ibland när jag känner för det så får vi se om jag kommer in i det igen. Have a nice day! /S
Allmänt | |
#1 - - a n n i k a:

Så fint :D

#2 - - MADDISENJ.SE:

Usch krya på dig. Väldigt mysiga bilder!

Upp