25 augusti 2013

Hejhej! Blev ingen fotografering hemma hos i Hilda i fredags som planerat pga av klt är så dåliga! Men ska inte gå in mer på det här och nu och förstöra detta inlägget med allt jag har att säga om det, haha. Då kommer ingen orka läsa. Men men, satt typ hemma och surade halva dagen istället sen åkte vi ner till sommarstugan på kvällen. Vi hade kraftskiva där i går med släkten. Vi hade det jättetrevligt och det har verkligen varit sommarväder hela helgen. Hur underbart som helst. Men nu är jag i alla fall hemma igen. Ska gå och duscha och sen kolla på Revenge. Har precis börjat kolla på det men har hört att det ska vara väldigt bra. Vi hörs! Min hund får stå för bilden idag ♥
 
 
Allmänt | |
#1 - - malin:

åååh så söt!!

#2 - - Emelie:

Nemen gud vilken söt hund! Vad heter hon/han ^^

#3 - - benedit ♥:

gud vilken söt :')

sv; åh vad kul, jag var i london haha! :) allt bra?
kram

#4 - - Emelie:

SV: Gulligt namn också ^^

Allt bra med dig? :)

#5 - - Emilia:

Svar: tack! :) det låter ju toppen. Min dag har också varit riktigt bra ^^

#6 - - malin:

-aha okej, låter mysigt! :)

Men åh så underbart söt!! :)

#7 - - Sofia:

men vilken sötos!

#8 - - Emelie:

Sv: Härligt att höra! Jodå det är bra med mig med :)

Några planer för veckan?

#9 - - Sofia - Lever drömmen i LA:

ja det är supermysigt :D

#10 - - Emelie:

Sv: Jaha, oj wow! Får man fråga vad det är för företag ni ska starta? :)
Det som är planerat för min del är förhandsvisningen av This Is Us imorgon samt den "officiella" premiären av den på onsdag men annars kan jag inte riktigt komma på något som jag har planerat (förutom att man går i skolan då) ^^

#11 - - L i s a L i n d q u i s t :

Det var allt en charmig liten hund - så söt! :D

#12 - - benedit ♥:

sv; hihi ja! härligt, det är toppen med mig också :) vad gör du?
kram

#13 - - Emelie:

Men åh så söt bild! :)

#14 - - Emelie:

Sv: Jaha, wow vad häftigt! ^^

#15 - - Felicia:

Så söt hund ^^ Allt bra?

#16 - - sanna och wilma:

ååh vilken söt liten hund! :D

#17 - - Annie Johansson:

allt bra? :)

#18 - - Fanny :

Sv: Visst är dom! ^^

#19 - - Felicia:

Sv: Vad bra! Det är bra med mig :)

#20 - - malin:

-jaa verkligen! :)
vad gör du? :)

#21 - - Annie Johansson:

- jodå det är bra :) några speciella planer för veckan? :)

#22 - - Josephine:

Söt! :)

#23 - - benedit ♥:

sv; haha ja! vad kul att du tycker det ^^
okej kul, jag kom precis hem från stan :) allt bra idag?
kram

#24 - - Clara:

Tack snälla du!

#25 - - benedit ♥:

sv; tack! :) härligt, det är toppen med mig :)
vad gör du? kram

#26 - - emmaoster.blogg.se:

så söt!!

#27 - - Silvia:

Fin blogg. Kolla in på min blogg med ;)

Upp