Military jacket

Köpte mig en ny jacka när jag var i Karlskrona i helgen. Har velat ha en militärjacka så länge så hittade äntligen en fin. Hittade den inne i en affär, minns inte vad den hette tyvärr, för halva priset. Perfa! Tröjan under köpte jag också då fast inne på Gina Tricot.
 
 
 
 
 
Shopping | |
#1 - - aina [fotoblogg]:

Så snygg jacka :)

#2 - - Isah:

Fin!
Du har en riktigt fin blogg också! :)

#3 - - Louise:

Fin!

#4 - - emelie:

Åh, den var ju jätte fin!!

#5 - - benedit ♥:

åh vilken fin! :)

sv; jaa verkligen! :) okej, jag har umgåtts med min kusin som är här på besök :) allt bra?
kram

#6 - - Hanna:

supersnygg! synd att du inte kommer ihåg vad affären heter :/

#7 - - ' Angeliicaaa ♥:

SV: Tack så mycket. Förutom att jag är förkyld så är det bra :)

#8 - - Malin:

jättesnygg :)

#9 - - Evelina:

fin jacka! :D älskar din design på bloggen :D

#10 - - assala:

snyggt!:)

#11 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

snygg

#12 - - Louise:

SV: Vad bra! Det har min med! :)
Några planer för imorgon? :)

#13 - - Vendela:

Åhh gud så snygg!!

Händer det något kul i helgen? :)

#14 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: så lite

#15 - - ♫♪ sandra:

snygg!

#16 - - Vendela:

Ikväll ska jag hem till en kompis för lite middag med lite brudar! :)

#17 - - Wilma och Sannaw:

S.k.i.t.s.n.y.g.g!! Oj vilken fin outfit älskar dendär stilen, precis som våran!! ::D
keep going!!
kram

#18 - - ebba:

Hej super fin blogg du har, Kika gärna in i min blogg skulle vara jätte snällt :)

#19 - - benedit ♥:

åh vad fin! :)

sv; härligt, det är toppen med mig :) vad gör du?
kram

#20 - - benedit ♥:

sv; okej vad härligt, jag såg precis klart top model finalen :)
allt bra idag?
kram

#21 - - Karin:

Snygg jacka!!!!

#22 - - ida':

åhh, har länge velat ha en militär jacka, fast aldrig hittat en fin, synd att u glömde bort vad affären hette för den var riktigt fin! fin blogg har du också :)

#23 - - Sanna ;D:

riktigt snygg jacka! :D

#24 - - Anonym:

snygg jacka! och hela outfiten härlig och vardaglig funkar perfekt nu

#25 - - Louise:

Sjukt snygg jacka!

#26 - - Camilla Nordstedt:

Awesome snygg jacka ^^

Allt bra med dig denna lördags eftermiddag? Kram

#27 - - linah brown:

så himla fin jacka<33

Upp