15 december 2013

Hejsan! Ska försöka ta tag i bloggen lite bättre nu. Har bytt design för att fräsha till den lite. Har inte orkat sitta och koda en massa, tycker blogg.se har blivit så krångligt så tog bara en av deras designer så länge i alla fall. Men tycker det blev bra. Nu kan jag ladda upp lite större bilder också. Dock har jag svårt att få bilderna i mina nya inlägg i mitten. Jag markerar dom och trycker på att dom ska vara i mitten men ändå så blir dom inte det. Någon som vet varför?
 
Har i alla fall gått på stan en del denna veckan. Två gånger med Hilda. Vi skulle fota julpynt i skyltfönster till en skoluppgift så vi passade på att gå lite på stan och shoppa och äta mat också. Jag behövde köpa en ny mascara så passade på att köpa lite annant smink också. Igår var jag på Hansa med mamma. Skulle egentiligen kolla om ett par skor men det fick bli en klänning istället. Ska nog ha den på julafton och när jag fyller år så ni får se den någon annan dag istället. Nu måste jag gå ut med Elvis. Skriver kanske mer imorgon för kommer Hilda hit och då ska vi julbaka och kolla på julfilmer. Mys ♥
 
 
 
Allmänt, Shopping | |
#1 - - Lilly:

Vilka fina ögonskuggor!!

#2 - - malin:

sååå fina färger! :)

#3 - - Amanda Jönsson:

hur ser den mascara borsten ut? Är den bra? :)

#4 - - Amanda Jönsson:

SV: Aha tack! Är på jakt efter e ny mascara nämligen :)

#5 - - Amanda Jönsson:

SV: Okej tack ! :)

#6 - - linah:

ååh, den 'SMOKY' har jag med
jättefin.
sjukt fin blogg har du med!:D

Upp