Julbakat

Nu i helgen och veckan har jag och mamma gjort lite julgodis. Mörk/ vit choklad med krossade polkagrisar, kolor och rocky roads fick det bli bla. Mamma har gjort en mjuk pepparkaka också och så har jag och min bror gjort lite marsiparnfigurer. Allt blev supergott i alla fall! Kolorna smakar typ som risen, receptet hittar ni här. Receptet på rocky roadsen hittade vi i det nyaste nummret av tidningen hembakat, men hittade ett som jag tror är ungefär likadant här fast vi hade dumle och pistagenötter i också. Hur gott som helst i alla fall! ♥
 
 
 
Allmänt, Mat och annat gott | |
#1 - - malin:

rocky road har jag också gjort idag, och förra helgen haha! :)

#2 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

gott!

#3 - - F R I D A - M A R I A :

Åh, vad gott det ser ut!

#4 - - Jennifer - ungmamma :

åh, va gott

& fin blogg & fina bilder!

Upp