Flower lace nailart

Fick sluta tidigt idag för sista lektionen var inställd. Passade på att fia naglarna lite då och gjort en tutorial, tänkte att det kunde vara kul. Säg gärna till om ni vill se mer sånt här.
 
Nailart | |
#1 - - Emelie:

-Åh tack så mycket!

bara bra med mig med! händer imorgon då? :)

#2 - - benedit ♥:

fint det blev! :D

sv; hihi ja :D
härligt, min dag var toppen :) vad gör du?
kram

#3 - - Emelie:

- härligt! skola sen fotbollsträning och sen innebandyträning! :)

#4 - - wendela:

fina!

sv; okej, skola och träna :)

#5 - - nathalie:

tack!

fina :D

#6 - - ELIN:

snyggt!

#7 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer :)
haft en bra onsdag?
kram

#8 - - OLIVIA GONZALEZ:

jättesnyggt! :D

#9 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

vad snyggt!! :)

#10 - - Lilly:

Vad fint! :)

#11 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- tack detsamma! :)

#12 - - benedit ♥:

sv; härligt, samma här :) vad gör du?
kram

#13 - - Emma - my blog, my life:

super snyggt! Video hur du gör?:D

#14 - - Moa:

Gud vad duktig du är på att göra naglar! :O

#15 - - Moa:

sv: varsågod :) vad för typ av penslar använder du?

#16 - - Fatma:

Du verkar gilla tävlingar därför ville jag tips om det här: http://fatmas.se/2013/january/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment :)

#17 - - ♫♪ sandra T:

fint!

#18 - - Alexics:

Reply: Tackar!

Söta naglar :D

#19 - - Cassandra Lagermark:

jätte fina! :D

#20 - - Sofi:

Oh jag älskar naglar, fina!!

Upp