27 juli 2013

Hejhej! Idag har jag varit med familjen i Karlskrona. Vi har shoppat, ätit glass, thaimat och åkt båt med guidning i skärgården. Jättemysigt för utom att det regnade hela båtturen, men men. Det har har varit en bra dag i alla fall. Nu är jag hemma hos Matilda och sover här i natt. Vi hörs! ♥
 
 
Allmänt | |
#1 - - nicolinda.blogg.se:

Jag älskar att åka båt när det regnar! Jag uppryms av lycka :D

Vilken underbar dag. Tivoli feeling på bilden, love it. Jag älskar dina foton med alla dessa pastelfärger och ljusheten.

Skulle du vilja göra ett bloglovin byte? :)

#2 - - nicolinda.blogg.se:

Svar: Hahaha, nej iofs! :( Okej, jag blev 104 <3 Du finns i min kategori Joy is free.

#3 - - △ ida.:

gott med glass!

#4 - - Olivia Magnusson:

mums:D
kramis♥

#5 - - Lilly:

Gud vad gott!!

Delta gärna i tävlingen som jag precis startat i samarbete med Citronsorbet! Vinsten består av ett underbart blomsterdiadem! Kramis :)

#6 - - Malin:

åh men så gott!! :)

#7 - - Martin:

Ser grymt gott ut! Och somrigt:)

#8 - - benedit ♥:

åh vad gott! :)

sv; jaa visst är det! :) allt bra idag?
kram

#9 - - Linn Strömberg:

Glassen ser underbar ut!

#10 - - Hanna:

Gott! :)

#11 - - benedit ♥:

sv; jaa det är min favorit också, man kan justera den också så den passar haha :)
härligt, det är toppen med mig :) vad har du gjort idag?
kram

#12 - - Emelie:

Gott :)

#13 - - EMMAWHO:

Såg inte lite gott ut!

#14 - - aina [fotoblogg]:

Superfin blogg du har :)

#15 - - Kaffehörnan:

Vad mysig dag, mumsig glass

#16 - - sararutberg:

Jätte fina bilder i headern, har du tagit alla själv? :)

#17 - - Louise:

SV: Åh tack så mycket! :D
Är det bra med dig? :)

#18 - - Lilly:

Åh vad gott!

#19 - - selmishiz:

finna bilder!

#20 - - Louise:

SV: Vad bra! :D
Det är bara bra med mig med! Vad gör du då? :)

#21 - - Nathalie:

hejhej! jag och hanna tänkte ha lite challengrs på bloggen. så kommentera vad så kommer videon upp ikväll/natt/imorgon bitti. rätt kul tycker jag ;)

kramis♥

#22 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

mumsigt

#23 - - Kajsa:

Sjukt gott :D

#24 - - ☂ millan ☂:

fin blogg, din design är så himla tjusig!

#25 - - Tilla:

ååh va gott :D

#26 - - benedit ♥:

sv; okej vad roligt, jag var med en kompis och så var vi på bio och lite sånt :) allt bra idag?
kram

#27 - - felicia:

Gott :D

#28 - - ' Angeliicaaa ♥:

Glassen ser god ut, fin blogg , hur är det med dig?

#29 - - Sarah:

De låter som en riktigt najs dag :)

Upp