Nails

Fixade naglarna för ett tag sen och glömde visa hur det blev. Dom fick bli lite Cath Kidston inspirerade. Blev riktigt nöjd med dom. Dock blev dom förstörda väldigt fort så har inte kvar dom länge.
 
Nailart | |
#1 - - Hanna:

Men åhhh så fina! :D

#2 - - nicolinda.blogg.se:

Alldeles bedårande! Love love love. Det blev hur fint som helst :) Tråkigt att de inte höll så länge. Har du en tutorial på hur du gjorde dem?

#3 - - benedit ♥:

men gud vad fina, hur lyckades du med det? :')

sv; härligt, det är toppen med mig :) vad gör du?
kram

#4 - - Nathalie:

med gud! ;o vad duktig du är!

haj. Ifall du inte har något speciellt att göra kan du ju kolla in några challenges jag gjorde med en kompis på bloggen.
hihi :)

kramis♥

#5 - - ♫♪ sandra:

åh fint!

#6 - - benedit ♥:

sv; okej, ser riktigt svårt ut haha!:)
mysigt, jag svarar på kommentarer och ska strax se på film :) har du haft en bra dag?
kram

#7 - - nicolinda.blogg.se:

Svar: Åh men vad skönt att höra, tack för din kommentar :D Ja, samma här du :/

#8 - - Louise:

SV: Taack! :)
Hehe okej, inte jag heller ;) Har du haft en bra dag idag då? :)

#9 - - frida:

så himla fina!! tänk om en kunde göra sånt själv hah, riktigt imponerad!

#10 - - felicia:

Riktigt fina :)

#11 - - emelie:

Oj jäklar vad duktig du är! Jätte fint ju!! :)

#12 - - benedit ♥:

sv; härligt, min med :) vad ska du göra idag?
kram

#13 - - Carina:

jätte fina naglar, så duktig du är! :)

#14 - - Clara:

Så söta de var! Synd att de inte höll så bra!

#15 - - Beautiful Life - allt om skönhet:

De här naglarna var verkligen jättesnygga!

Upp