Picknick och Tosia

Hej! Har spenderat ett par dagar hemma hos min kusin Josse. När dom var här förra helgen bestämde vi oss för att åka till Boda Borg i onsdags så följe med dom hem efter det. Igår tog vi en tur till Ronneby och handlade lite i en secondhand och idag kom mina föräldrar och bror så vi åkte i väg på picknick allihopa och tog med mat och fika. Vi stannade där ett par timmar sen åkte vi in till Tosia bonnamarknaden i Ronneby en stund innan vi åkte hem. Hittade ett fint shamballa armband som jag fick för 50kr. Dom kostade egentligen 79kr men när jag skulle betala sa han att jag kunde få det för 50kr, tyckte det var snällt! Nu ska jag fixa en varm macka och lite jordgubbar och kanske kolla på ett avsnitt av PLL om jag orkar. Godnatt ♥
 
 
 
Två bilder från picknicken idag. Vi satt ute på en klippa vid vattnet, riktigt mysigt!
Allmänt | |
#1 - - Sofie:

Härligt!

#2 - - julia:

så mysigt :)!

#3 - - Altin:

Härliga bilder!:)

#4 - - benedit ♥:

åh vad mysigt! :)

sv; härligt, det är toppen med mig också! :) vad gör du?
kram ♥

#5 - - Ebba:

Vad mysigt det ser ut!

#6 - - ♫♪ sandra:

mysigt!

#7 - - Dana :

åh vad härligt!

#8 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer :) vad har du gjort idag?
kram

#9 - - Natalie Salazar:

ååh så fina bilder :D

#10 - - Alicia:

Ser mycket mysigt ut! :)

#11 - - kaffehörnan:

Vad raffigt god fika

#12 - - linda:

Vad fina bilder :D

Upp