23 juni 2013

Ville bara kika in och säga hej. Har egentligen inte så mycket att säga men hoppas att alla har fått en bra start på sommaren och en trevlig midsommar. Jag har varit hos min kusin ett par dagar och firat midsommar med dom. Nu är jag i sommarstugan, och det blir väl att vi stannar här ett tag nu. Om vädret är fint i alla fall, då är det skönt att vara här. Bilderna är från min instagram, heter sandratornblom där för er som inte vet. Är kanske lite mer aktiv där nu i sommar än på bloggen.
 
 
1 & 2. Midsommar // 3. Fick hem lite från Victorias secret som Hilda köpt till mig i USA // 4. Lilla Elvis
 
Allmänt | |
#1 - - Sophie:

Åh älskar den andra bilden, så fin! :)

#2 - - benedit ♥:

så fina bilder! :)

sv; okej vad mysigt, jag var hos min moster och firade med släkten :) allt bra idag?
kram

#3 - - Malin:

vad härliga och fina bilder!! :)

#4 - - emmaholm.se:

Härliga bilder! :)

#5 - - JUNITJEJ:

Sötaste hunden!

#6 - - Emma:

Härlig blogg du har ville bara säga det :)!

#7 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är bara bra med mig också! :) har du haft en bra helg?
kram

#8 - - Linda [fotoblogg]:

Vilken body mist luktar godast av dom två? Eller har du luktat på flera? Tänker nämligen köpa en men vet inte vilken :)
Sv: Den var också bra! Vann en värdecheck hos Kamda på 200 kr!

#9 - - Frida:

Fin blogg!

#10 - - Clara:

Tack snälla fina du!

#11 - - josefin ♥♥:

Fina bilder :)

#12 - - tinabanck.blogg.se:

Vilken söt o somrig blogg du har. :)

#13 - - benedit ♥:

sv; härligt, samma här :) vad har du gjort idag? :)
kram

#14 - - Altin:

Fina bilder, Hänt något speciellt idag?:D

#15 - - Mickis:

Fina bilder :)

#16 - - Emme:

sv: Okej! :D Du som inrett allt själv?:D

#17 - - Anonym:

- Har bara tagit det lugnt också !:)

#18 - - fanny - flyttar till LA i sommar:

fina bilder :)

#19 - - Malin:

-ingen fara!
Vad gör du just nu då? :)

#20 - - benedit ♥:

sv; jaa det var jättegott! :)
okej vad mysigt, jag ska ha picknick i en park med min kompis idag och sen vara hemma hos henne :)
allt bra idag? kram

#21 - - Sanna ;D:

Så söt vovve!! :'D Jättefin blogg :)

#22 - - hjjonsson.blogg.se:

Såå fina bilder du har på instagram!

#23 - - ♫♪ sandra:

fina bilder!

#24 - - Emme:

SV: Jättefint, verkligen! :D Du har bra smak!

#25 - - Malin:

-jag svarar också på kommentarer :)

#26 - - dite:

åh vilka härliga & fina bilder!

tänkte tipsa om mina två tävlingar jag har på bloggen just nu, delta gärna!
http://affys.se/2013/june/vinn-en-modellfotografering-for-2.html#comment
http://affys.se/2013/may/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-thisstylese.html#comment

#27 - - Lalitta & Ivy:

Jättefin blogg!

#28 - - Frida:

Va gärna med i min tävling på bloggen! Länk --> http://fridiania.blogg.se/2013/june/tavling-dags.html

Kraam

#29 - - Lalitta Kombarova:

sv: taack!!! :) Ha en bra dag!

#30 - - dite:

sv;ja visst var dom fina :D allt bra med dig?

#31 - - benedit ♥:

sv; jaa visst är det! :)
härligt, det är super med mig! :) vad har du gjort idag?
kram ♥

#32 - - Fatma:

Underbara bilder :)

#33 - - dite:

sv; härligt! det är bra med mig också!
några planer inför helgen? :)

#34 - - benedit ♥:

sv; jaa! :) haha gjorde du, vad kul :) jag minns att din blogg också var med där för inte så länge sen! :)

okej kul, jag var med en kompis hela dagen igår :) vad gör du?
kram

#35 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Så fina de två första bilderna var, sommarkänslor.

#36 - - Milina:

Älskar din bloggdesign!

#37 - - Amanda [SPONTAN]:

Åh vad fin du var på midsommar! :)

#38 - - H Fransson:

åhhh vilkien fin midsommarkrans! :D

#39 - - Milina:

Jättefina bilder :)

Upp