25 maj 2013

Hejsan! Kom precis ner till sammarstugan. Har varit och handlat lite och köpt blommor för snart ska vi hem till mormor och morfar och fira morsdag lite med släkten. Vi bestämde att vi skulle fira det idag istället för det blev bättre. Men innan vi åker så ska vi stanna här en stund. Bilderna är från i morse.
 
 
Allmänt | |
#1 - - benedit ♥:

guud vad söt! :)

sv; okej kul, jag har varit på stan och nu ska jag vara med min kusin som kommit hit över helgen :)
allt bra? kram

#2 - - Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Åh tusen tack! :)
Vilka mysiga bilder. Otroligt söt vovve!

#3 - - Annika:

Så söt hund :D

#4 - - Saga:

Sv: Det är bara bra med mig lite stressigt men bra! :)
Några planer för helgen?
Kram!

#5 - - JOSEFINE ANDERSSON:

Aaawww, jag har en likadan vovve - fast en annan färg! Cavalier king charles??

#6 - - Julia Wisniewska:

Fina bilder:)
svar: Jo det är rätt så bra med mig, vad gör durå?:)

#7 - - Melanie Magnusson:

men guud vilken söt hund!

#8 - - Sanna Widman:

åh vilka fina bilder :))

#9 - - Sanna Widman:

Hejsan :)
Nu är två vinnare i veckans blogg uppe, kika in om du blev en och anmäl dig gärna igen! :)
Kram
http://fotbollssanna.blogg.se/2013/may/veckans-vinnare-ny-omgang-2-3.html#comment

#10 - - Helena:

Så söt liten vovve :)

#11 - - JOSEFINE ANDERSSON:

Kommer och tar din smoothie, OK?!

sv: Jag veeet, dom är skitsöta :D Min är ruby tror jag det heter? En såndär rödbrun ialllafall :D

#12 - - Klara:

Vilka härliga bilder, så söt hund! ♥

#13 - - JOSEFINE ANDERSSON:

sv: Men tackar hihi :)))

Hoppas allt är kanon med dig idag!
PUSS PÅ DIG

#14 - - felicia:

söt hund :)

#15 - - maria at inredningsvis:

AWWW såå söt hund hi hi:) Vilken skön blogg du har:) och jag följer nu.

Om du gillar inredning och mode, kan du kolla in min blogg:)

Ha en kanondag

LOVE Maria från inredningsvis.se

#16 - - felicia:

söt vovve :D

#17 - - Sara:

Söt vovve!:) Kika gärna in på min nystartade fotoblogg http://photobysarah.blogg.se

Upp