14 oktober 2013

Halloj! Har varit ledig idag pga av att det var gymnasiemässa i lördags. Har inte gjort något speciellt dock, mest tagt det lugnt och städat lite. Annars har jag haft en jättebra helg. Har varit på stan och shoppat, varit på gymnasiemässen, ätit pizza på Milano med familjen och varit på fest hos Leah. Fick även för mig att sätta mig och rita lite igår kväll, resultatet ser ni på bilden uppe till vänster. Ser ni vem det är? Lägger kanske upp bättre bilder på den men har bara instagrambilder att visa just nu. Men det duger väl. Nu ska jag i alla fall gå och duscha och kanske sätta mig och kolla lite på tv. Vi hörs ♥
 
Allmänt | |
#1 - - malin:

asså du är ju såå fin!! älskar ditt hår!
kram <3

#2 - - SOFIA ღ:

sv: Tack så mycket :D
kram

#3 - - Julia:

Vad duktig du är på att rita! :)

#4 - - Julia Forsberg:

Sv: Tack! :)

#5 - - emelie:

svar: hehe härligt, jodå helt ok :)

#6 - - Sofia - Lever drömmen i LA:

så fin du är :D

#7 - - Amanda:

fina bilder :D

#8 - - benedit ♥:

fina bilder!

sv; hihi ja :D

#9 - - HJJONSSON:

Jag vill bara berätta att jag har ny tävling i bloggen där du kan vinna valfri vara från evasunderkläder och det är mycket enkla regler. Puss! <3

#10 - - Milina:

Fina bilder :)

#11 - - Lilly:

Gud vilka härliga bilder!

#12 - - Amanda:

sv: ja verkligen :) kram

#13 - - BATT:

Älskar bilderna!!

#14 - - yasmin&neui:

Åh du har en så fin och bra blogg! Fina bilder osv! <3

#15 - - bujin:

Så duktig du är ! :* fin blogg förresten !!

#16 - - Lilly:

Gudars vilka fina bilder!!

#17 - - CJ:

Men vad duktig du är på att rita Sandra!

Upp