Packar

Hej! Kom hem från skolan för ungefär en timme sen och har börjat packa. Imorgonbitti åker jag och familjen till Stockholm. Vi har fått hyra en lägenhet så vi stannar tills på måndag. Det kommer bli så kul! Får se om jag kommer ha tid till att blogga där, annars så gör jag det när jag kommer hem. Vi hörs! ♥
 
Allmänt | |
#1 - - Lilly:

Åh vad roligt!!

#2 - - benedit ♥:

åh vad kul, vill också åka till stockholm! :)

sv; härligt, min med :) vad gör du?
kram

#3 - - aina [fotoblogg]:

Hoppas du får det trevlig i Stockholm :)

#4 - - Sofia - Lever drömmen i LA:

fina grejer :D

#5 - - malin:

åh så kul, hoppas ni får det super! :)

#6 - - Mickis - tävling på bloggen:

Fin blogg du har :)

#7 - - julia:

så kul! :)

#8 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer :) allt bra idag?
kram

#9 - - kornelia grönvall:

så fina saker.. ser ut att luka gott också :D

sv- det var super gott! :)

#10 - - Maja:

hur mår du idag då? :)
kram!
oh bor också i kalmar ^^

#11 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig också :) har du haft en bra måndag?
kram

#12 - - Maja:

sv; jag mår bara bra!
händer idag? :)
kram

#13 - - Maja:

sv; kom precis hem nu så gör inget speciellt!
händer idag då? :)
kram

#14 - - benedit ♥:

sv; härligt, jag med :) vad gör du?
kram

#15 - - Fatma:

nice!

#16 - - HJJONSSON:

Jättefina grejjor!!

PS. Vill bara berätta om att jag har dagens blogg i min blogg, det skulle vara roligt om du ville vara med! <3

#17 - - fames.se/rebeckasofiaa:

Hej på dig!
Jag har dragit igång veckans blogg, skulle vara så kul om du ville vara med! http://fames.se/rebeckasofiaa/kategori/veckans-blogg/
Du har så fin blogg, blir verkligen inspirerad! Kram Rebecka :D

Upp