21 januari 2014

Hejsan! Kom precis hem från skolan. Slutade sent men hade sovmorgon så det gör inte så mycket. Tänkte att jag skulle hinna blogga innan jag åkte till skolan men det hinner jag ju som vanligt inte, segar vid tven för länge så slutar alltid med att jag får stressa i slutändan ändå. Men men, Har inte gjort nått speciellt på sistone i alla fall. Sitter och kollar bilder på we heart it och väntar på att maten ska bli klar ♥
 
http://oi41.tinypic.com/wioff5.jpg
Allmänt | |
#1 - - Malou :

sååå mysig blogg! och fina bilder!
kolla gärna in min nystartade :)

#2 - - Lilly:

Guuud så fin och härlig bild!

#3 - - Lina:

Gott!!

#4 - - Kelly:

Vilken fin bild :D

#5 - - aina [fotoblogg]:

Vilken fin blogg du har! :) kram♥

#6 - - ida:

följa varandra på blogkeen?:)

#7 - - Michelle:

Så fin bild! :)

#8 - - frida christina:

Låter sjukt mysigt! Älskar WeHeartIt <3

Upp