New in

Lite nytt som nyligen har flytta in i min garderob. Den stickade tröjan, och den vita toppen i spets köpte jag i lördags när jag var inne på modehuset. Båda är från Gina. Den rosa blusen beställde jag från H&M. Har försökt att få tag på den jättelänge men dom har försvunnit så fort dom har fyllt på storlekarna. Men nu fick jag äntligen tag på en. Den är såå fin! ♥
 
http://oi40.tinypic.com/2n0rn0i.jpg
Shopping | |
#1 - - ebba:

ser super fint ut :)

allt bra?

#2 - - HJJONSSON:

Gillar vita toppen!

#3 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

fint!

#4 - - ebba:

sv: bara bra med mig också :)

ska du hitta på något roligt i veckan då ? :)

#5 - - malin:

superfint verkligen!!

#6 - - Mikxki:

Riktigt snygga! :)

#7 - - :

va fina! :)

#8 - - Johanna:

Vi har just nu en Veckans blogg tävling igång. Gå in och delta för att få chansen att vinna en länkning :)

#9 - - :

sv: visst är de goa! funderar på att testa VS, vet inte om de känns lite överskattat? eller så kanske de är helt underbara haha!

#10 - - Lina Johansson:

Åh gud vilka fina!!

- Åh tack snälla du, bra tips det kanske jag gör :)

#11 - - Lina Johansson:

- Så lite så :)

#12 - - Ronja:

Snygga!

#13 - - MATILDA:

fint!

#14 - - frida christina:

Åh så fina saker, älskar färgerna!

Upp