Fullt upp

Hejsan! Har haft fullt upp den senaste veckan. Har bl.a. målat och fixat monterväggar till UF-mässan som är på onsdag (Jag och dom andra som jag har ett företag tillsammans med ska vara med och vi ska även vara där hela dagen och fotografera, ska bli riktigt kul!) Har även varit på dansföreställning i Karlskrona, Siri hette den och framfördes av Complete, grymt duktiga! Helgen spenderades med Lovisa och idag har jag varit ledigt så har fått städa och plugga hela dagen. Har en del att göra dom kommande dagarna också så får passa på att slänga in ett inlägg nu när jag har tid. Imorgon kväll måste vi bygga upp vår monter i sporthallen och göra allt klart inför mässan, och på onsdag är vi där hela dagen. Det är lite jobb men det är det värt! Nu måste jag sova så att jag orkar med morgondagen, godnatt! ♥
 
 
Lite blandade bilder från min instagram. Heter sandratornblom där, följ mig gärna.
Allmänt | |
#1 - - AmandaB:

SV; den var riktigt bra :D vad gjorde du igår?

MVH AmandaB

#2 - - Linnea:

Svar: Ja verkligen! :) Tack :)
Hoppas att du haft en bra vecka hittills!
Kram!
//Ledsen för sent svar//

#3 - - AmandaB:

SV; okej :D hur mår du?

MVH AmandaB

Upp